how to choose forex broker 101

پارٹ 6. بہترین فاریکس بروکر کو کیسے ڈھونڈیں اور اس میں کونسی خصوصیات شامل ہونی چاہیں؟

جب آپ فاریکس ٹریڈنگ میں کرنسیوں کی ٹریڈنگ کرنے کے لئے تیار ہوتے ہیں تو سب سے پہلے آپ کو ایک قابل اعتماد فاریکس کا بروکر ڈھونڈنا ہوگا۔ اس کا ڈھونڈنا اس لئے ضروری ہے کہ اس کے بغیر آپ ٹریڈنگ نہیں کرسکتے ہیں۔ سب سے پہلے تو ہم یہ جانتے ہیں کہ فاریکس بروکر ہوتا کیا ہے. فاریکس بروکر ایک ایسی فرم یا کمپنی ہے جو ایف ایکس ٹریڈرز کو ایک تجارتی پلیٹ فارم تک رسائی فراہم کرتی ہے جو غیر ملکی کرنسیوں کو خریدنے اور فروخت کرنے میں مدد دیتا ہے. 24 گھنٹے فاریکس مارکیٹ تک رسائی حاصل کرنے کے لئے کرنسی ٹریڈرز ان بروکرز کا استعمال کرتے ہیں. فاریکس بروکر، غیر ملکی ایکس چینج مارکیٹ کی ایک چھوٹی سی مقدار کو ہینڈل کرتا ہے. ایف ایکس بروکرز کو ایک کرنسی جوڑی کے بڈ اور آسک سپریڈ’ کے ذریعہ معاوضہ دیا جاتا ہے.

آپ کی پہلی ترجیح یہ ہے کہ آپ اپنی تحقیقات کو اس  مقصد کے ساتھ جاری رکھیں کہ وہ بروکر آپ کی ضروریات کو پورا کرنے کے قابل ہیں یا نہیں۔. فاریکس بروکرز اپنے کلائنٹس کو ڈیمو اکاؤنٹس فراہم کرتے ہیں تاکہ انکے ممکنہ گاہک ان کی فراہم کی جانے والی خدمات کو اچھی طر ح سے جانچ پڑتال کر سکیں ۔ لہذا یہ اچھی بات ہے کہ آپ مختلف قسم کے بروکرز کی انکے ڈیمو اکاؤنٹس کے ذریعے جانچ پڑتال کریں تاکہ آپ کو انکی اچھے سے سمجھ لگ سکے اور یہی عقلمندی ہے ۔اس آرٹیکل کا اہم مقصد یہی ہے کہ آپ کو اس قابل کیا جائے کہ آپ  ایک اچھا فوریکس بروکرکیسے  منتخب کر سکتے ہیں۔

فاریکس بروکر کا دانشورانہ انتخاب کرنے کے طریقے

جیسا کہ آپ جانتے ہیں غیر ملکی کرنسی مارکیٹ 4 کروڑ ڈالر سے بھی زیادہ روزانہ کاحجم رکھتی ہے، جس سے یہ دنیا کا سب سے بڑی مالیاتی مارکیٹ بنتی ہے. ایف ایکس مارکیٹ کے لئے کوئی مرکزی بازار نہیں ہے، فاریکس ٹریڈرز کو اپنی ٹریڈنگ سرگرمی میں ان کی مدد کرنے کے لئے ایف ایکس بروکر کا انتخاب کرنا ہوتاہے. فوریکس بروکرز کی ایک بڑی اور بڑھتی ہوئی تعدادموجود ہے اورایک اچھے بروکر کو ڈھونڈنا بہت ساوقت اور ریسر چ چاہتا ہے۔ذیل میں ہم نے آپ کی تلاش کو آسان بنانے کے لئے پانچ قواعد تیار کیے ہیں.

ریگولیٹری تعمیل کتنا اہم ہے؟

آپ کو قابل اعتماد فاریکس بروکرز کی تلاش میں ریگولیٹری تعمیل کو چیک کرنے کی سب سے پہلی ضرورتوں میں سے ایک ضرورت ہے۔ مثال کے طور پر، امریکہ میں ایک قابل بھروسہ FX بروکر نیشنل فیوچرز ایسوسی ایشن (یا NFA) کا رکن ہونا اور سرکاری طور پر امریکی کمو ڈیٹی فیوچر ٹریڈنگ کمیشن (CFTC) کے ساتھ بطور فیوچرز کمیشن مرچنٹ ہونا ضروری ہے اس کے ساتھ ساتھ ایک ری ٹیل غیر ملکی ایکسچینج ڈیلر ہونا بھی ضروری ہے. اس کے علاوہ، این ایف اے امریکہ میں مستقبل کی صنعت کے لئے مکمل طور پر خود مختاری تنظیم ہے. اس کا اہم افعال مارکیٹ کے تحفظ کے لئے قوانین، پروگراموں اور خدمات تیار کرنا ہے. یہ تعمیل اور مخصوص ذمہ داریوں کو یقینی بنانے کے لئے ہے. سی ایف ٹی سی ایک مکمل ادارہ ہے جو ریاستہائے متحدہ میں ایوارڈ کے فوائد اور آپشن مارکیٹس  میں مہارت رکھتا ہے. CFTC کا بنیادی مشن ہیرا پھیری، فراڈ اور کماڈٹیز اور مالیاتی مستقبل اور آپشنز کی فروخت سے متعلق توہین آمیز طرز عمل سے مارکیٹ صارفین اور عوام کو تحفظ فراہم کرنا ہے. اسکا مقصد بھی کھلے طور پر مسابقتی اور مالی طور پر فاریکس مارکیٹس  اوراسکے مستقبل کو فروغ دینا ہے.

اگر آپ آن لائن فاریکس بروکرز کی تلاش کرتے ہیں تو پیشہ ورانہ این ایف اے کے رکن یا CFTC ریگولیشن کے تحت تلاش کرناہے. اور ایسا نہیں ایک اچھی ویب سائٹ کا حامل بروکر لازمی طور ان ریگو لیشن کے ساتھ الحاق ہو اس بات کا خاص طور پر خیال رکھنا ہے ۔جو فاریکس این ایف اے یا سی ایف ٹی سی کا رکن ہو گا تو وہ اس کا ذکر اپنے ویب کے صفحات جو مین پیج ہوتے ہیں ضرور کریگا اور ان ریگولیشن والی ویب سائٹ پر ان کی ضرور انٹری ہو گی اور وہاں پر انہیں آسانی سے تلاش کیا جا سکتا ہے ۔یہاں یہ بات بھی بتاتا چلوں کے صرف امریکی بروکر کے لئے یہ ضروری ہے باقی جو ملک امریکہ کے علاوہ ہیں اس میں ہر ملک کا اپنا ریگولیٹری جسم ہے. بروکر کے ساتھ کھلنے والے تمام اکاؤنٹس کو اسی ریگولیٹری کے  ساتھ منظم کیا جاسکتا ہے.

اہم اکاؤنٹ کی تفصیلات کی فہرست

ہر مشہور غیر ملکی کرنسی کے بروکر میں مختلف اکاؤنٹ کی پیشکش ہوتی ہے، جن میں مندرجہ ذیل شامل ہیں.

سب سے پہلےبروکرز کی پیشکش لیورج اور مارجن ہوتی ہےاور یہ ہمیشہ بروکر پر منحصر ہوتی ہے۔ جیسے 50: 1 یا 200: 1 کی لیورج ۔یہ پیشکش  فائدہ اٹھانے والے قرض دہندگان/فاریکس ٹریڈرز کو ان کے بروکروں کے ذریعے بڑھا کر دی جاتی ہے. مثال کے طور پر، 50: 1 لیورج کا فائدہ اٹھانے کے لئے ایک ہزار ڈالر کے اکاؤنٹس کے ساتھ ایک فاریکس ٹریڈرز پچاس ہزار ڈالر کی ٹریڈ کو کنٹرول کر سکتاہے ۔اس طر ح فاریکس ٹریڈرز زیادہ منافع بخش پوزیشنز حاصل کرسکتے ہیں ۔ جیسے جیسے منافع کے امکانات پر بروکر کی جانب سے زور دیا جاتا ہے تو یہاں پر یہ جاننا بھی ضروری ہے کہ زیادہ لیورج کے نقصانات بھی ہیں یہ آپ کے اکاؤنٹ کو جلدی ختم بھی کرسکتا ہے ۔اس لئے اس فائدہ کی چیز کو بھی احتیاط کے ساتھ استعمال کرنا چاہیے ۔

فاریکس ٹریڈنگ بروکرز کی دوسری پیشکش سپریڈ اور کمیشن ہے. ایک غیر ملکی کرنسی بروکر کمیشن اور اسپریڈ کے ذریعے ہی کمائی کرتا ہے. ایف ایکس بروکر کے لئے جو کمیشن کا استعمال کیاجاتا ہے اس میں بیان کردہ فی صد، یا کرنسی کے بڈ اور آسک کی قیمت کے درمیان جو فرق ہو تا وہ اسکی آمدنی ہو سکتی ہے. اگرچہ کو ئی بروکر کمیشن چارج نہیں کرتا تو وہ کمیشن کے بجائےان کے اسپریڈ سے پیسہ بنا دلیتے ہیں. مثال کے طور پر، سپریڈ تین پپس کا ایک مقررہ سپریڈ ہو سکتا ہے، یا پھر کبھی کبھار  مارکیٹ کی عدم استحکام کے لحاظ سےسپریڈ  متغیربھی ہوسکتا ہے. تصور کریں کہ 1.3943 – 1.3946 کی EUR / USD کی شرح میں تین پپ کا سپریڈ ہے۔اس لئے جب بھی کو ئی فاریکس ٹریڈر اپنی پوزیشن لگاتا ہے تو اس پوزیشن کے آن ہونے سے پہلے ہی وہ تین پپس کھو دیتا ہے ۔ اور زیادہ سپریڈ بروکر کا پیسہ منافع کمانے کے لئے بھی ہو سکتا ہے ۔ اصل میں، GBP / USD اور EUR / USD کی طرح مشترکہ کاروباری جوڑے عام طور پر بہت کم سپریڈ رکھتے ہیں کیونکہ انکی موومنٹ بہت زیادہ ہوتی ہے  اور دوسرے بہت سے کرنسی پیئرز سے یہ بہت زیادہ بہتر ہیں۔

تیسری ایک ابتدائی ڈپازٹ ہے جو آن لائن فوریکس بروکر پیش کر سکتا ہے. فوریکس اکاؤنٹس کی اکثریت $ 50 سے کسی طور پربھی کم ہوسکتی ہے. یقینا، خریداری کی طاقت کے ساتھ یہ کم از کم ڈپازٹ لیورج کی وجہ سے زیادہ ہوسکتا ہے. یہ بہت سے وجوہات میں سے ایک ہے کیوں کہ فاریکس بروکر ز ہمیشہ نئے فاریکس ٹریڈرز اور سرمایہ کاروں سے کو اپنا ڈپازٹ کرانے کی بہت زیادہ اپیل کرتے ہیں۔ بہت سے بروکرز سٹینڈرڈ، منی اور مائیکرواکاؤنٹس کی پیش کش کرتے ہیں جن میں ابتدائی ڈپازٹ کی شرح تبدیل ہوتی رہتی ہے۔

آخر میں ہر بروکر ڈپازٹ اور ودڈرال میں آسانی کی فراہمی کی پیش کش کرتے ہیں۔. ہر FX بروکر کے پاس ان کے اپنے اکاؤنٹ کی ودڈرال ہونے کے ساتھ ساتھ فنڈز کی پالیسیا ں  ہیں. بروکرز اکاؤنٹ ہولڈرز کو پے پال،کریڈٹ کارڈ یا ACH ادائیگی کے ذریعہ کے ذریعہ اپنے اکاؤنٹس میں  فنڈز فراہم کرسکتے ہیں، جبکہ رقم کی وصولی یا ودڈرال تار ٹرانسفر، یا بینکوں کے ذریعے کی جاتی ہے. اور اکثر بروکر ز کو ان پوائنٹس پر بھی پر کھا جاتا ہے ۔ اس لئے آپ بھی ان پوائنٹس کو اچھی طرح سمجھ لیں ۔

پیش کردہ کرنسی جوڑوں کے بارے میں کیا کہا جانا چاہئے؟

فاریکس ٹریڈ نگ میں قابل رسائی کرنسیوں کی ایک بڑی تعداد ٹریڈنگ کے لئے موجود ہیں، اہم ترین کرنسی پیئرز USD / JPY، EUR / USD، USD / CHF اور تو GBP / USD ہیں. فوریکس بروکرز فاریکس کرنسی پیئرز  کا وسیع انتخاب پیش کر سکتے ہیں. تاہم، کرنسی کی جوڑی (یا جوڑے) کی اہمیت کیا ہے جس میں FX ٹریڈرز یا سرمایہ کار زیادہ  دلچسپی رکھتے ہیں وہ ان تاجروں پر منحصر ہے۔

کسٹمر سروس کی اہمیت

ایف ایکس ٹریڈنگ ایک دن میں 24 گھنٹوں تک ہوتی ہے، لہذا بروکر کا کسٹمر سپورٹ کسی بھی وقت دستیاب ہونا ضروری ہے.اور  یہ نہ صرف  ایک حقیقی شخص ہونا چاہیے کیونکہ اس سے بات کر نا زیادہ آسان ہے ۔صرف وقت گزارنے کے لئے آٹو اٹنڈنٹ نہیں ہونا چاہیے ۔ ایک بہترین فوریکس بروکر اور اس  کےنمائندے ایک وسیع انداز میں پھیلاؤ، قواعد و ضوابط، فائدہ اٹھانے اور کمپنی کی تفصیلات کے بارے میں سوالات کا جواب دینے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔ ان تفصیلات میں یہ بھی شامل ہیں کہ وہ FX بروکر اور ان کی تجارتی حجم کا اصل سائز کتنا عرصہ پر محیط ہے ۔ جیسا کہ آپ جانتے ہیں کہ بروکرز کو بنیادی طور پر بہترین  عملدرآمد کرنے والا اور قیمتوں تک رسائی حاصل کرنے والا ہو نا چاہیے۔

بروکریج کا انتہائی اہم حصہ – تجارتی پلیٹ فارم

تجارتی پلیٹ فارم مارکیٹ میں سرمایہ کار پورٹل ہے. تجربہ کے طور پر، فاریکس تاجروں کو یقین دہانی کر لینی چاہیےکہ ٹریڈنگ پلیٹ فارم اور ٹریڈنگ سافٹ ویئر جو وہ استعمال کر رہے ہیں وہ بالکل سادہ اور انتہائی آسان ہے اور یوزر فرینڈلی ہے ۔اس میں بنیادی اور تکنیکی تجزیہ میں استعمال ہونے والے ٹول موجود ہیں ۔بغیر کسی اضافی کوششوں سے ٹریڈ میں داخل ہونے اور باہر نکلنے کے لئے آسان ہونا چاہئے. ایک اچھی طرح سے ڈیزائن کیا گیا فوریکس ٹریڈنگ پلیٹ فارم سادہ BUY اور Sellکا بٹن ہونا چاہیے اور اوپن کی گئی تمام ٹریڈرز اور کچھ بھی ایک ہنگامی بٹن کے ساتھ بند کیا جاسکتا ہے -: ایک خراب ڈیزائن شدہ صارف انٹرفیس کاروبار میں مہنگی اندراج کی قیادت نہیں کرسکتا. یہ تنازعہ اور غلطی آپ کے تجارتی عمل کو غیر منافع بخش اور جذباتی طور پر خطرناک  بنا سکتے ہیں. مجھے یقین ہے کہ آپ کا انتخاب کیا ہونا چاہیے ایک قابل اعتماد ایک اچھا ٹریڈنگ پلیٹ فارم اور  MetaTrader 4 بہترین فاریکس بروکرز کے درمیان سب سے زیادہ مقبول اور پسند کئے جانے والا تجارتی پلیٹ فارم ہے.

ہمارے پسندیدہ بروکر کا بہترین تجارتی پلیٹ فارم MetaTrader 4یہاں سے ڈاؤن لوڈ کریں

اس تجارتی پلیٹ فارم تقریبا ً دنیا کےتمام بروکرز کے ساتھ الحاق ہے اور اسی تجارتی پلیٹ فارم پر ہم اپنی ٹریڈز اوپن اور کلوز کر سکتے ہیں۔

اس پوسٹ پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں