what is fundamental analysis 101

پارٹ‌5.فاریکس ٹریڈنگ میں بنیادی تجزیہ (Fundamental Analysis) کیا ہے؟

بنیادی تجزیہ /فنڈا منٹل اینالائسز یہ ہے کہ گلوبل اقتصادی خبریں اور دیگر خبروں کے واقعات مالی منڈیوں کو کس طرح متاثر کرتی ہیں. بنیادی تجزیہ کسی بھی نیوز ایونٹ، سماجی قوت، اقتصادی اعلان، وفاقی پالیسی میں تبدیلی، کمپنی کی آمدنی اور خبریں، اور شاید بنیادی طور پر فاریکس مارکیٹ پر لاگو بنیادی اعداد و شمار کا سب سے اہم حصہ ہے، جو ملک کی سود کی شرح اور سود کی شرح پالیسی ہے.

بنیادی تجزیہ یا فنڈا منٹل اینالائسز کے پیچھے خیال یہ ہے کہ اگر کسی ملک کی موجودہ یا مستقبل کی اقتصادی طور پر  مضبوط ہے تو ان کی کرنسی کو مضبوط ہونا چاہئے. ایک مضبوط معیشت غیر ملکی سرمایہ کاری اور کاروباری اداروں کو اپنی طرف متوجہ کرتی ہے، اور اس کا مطلب یہ ہے کہ غیر ملکی افراد کو سرمایہ کاری یا کاروبار شروع کرنے کے لئے ملک کی کرنسی خریدنی چاہیے. لہذا، لازمی طور پریہ سپلائی اور ڈیمانڈ پر اثر انداز ہوتی ہےاگر ایک ملک کی معشیت مضبوط ہے تو اس ملک کی کرنسی بھی زیادہ پاورفل ہوگی  اور اسکی ڈیمانڈ بڑھے گی۔

مثال کے طور پر، اگر آسٹریلوی معیشت طاقت بڑھ رہی ہے تو، آسٹریلوی ڈالر دیگر کرنسیوں سے متعلق قدر میں اضافہ کرے گا. ایک اہم وجہ ملک کی کرنسی زیادہ مضبوط ہو گی کیونکہ اس کی معیشت بڑھ رہی ہے اور مضبوط ہو ہے کیونکہ ترقی یافتہ ملک میں عام طور پر ترقی اور افراط زر کو کنٹرول کرنے کے لئے سود کی شرح بڑھا دیتی ہے. زیادہ سود کی شرح غیر ملکی سرمایہ کاروں کے لئے پرکشش ہوتی ہے اور اس کے نتیجے میں انہیں آسٹریلیا میں سرمایہ کاری کرنے کے لئے آسٹریلین ڈالر خریدنے کی ضرورت ہوگی، اس سے یقینی طور پر کرنسی کی طلب اور قیمت میں اضافہ ہوگا  اور اسکی  فراہمی میں کمی واقع ہوگی ۔

فاریکس میں بڑی اقتصادی تقریبات(Forex’s Major  Economical Events)

آئیے ہم تیزی سے سب سے اہم اقتصادی تقریبات پر چلتے ہیں جو فاریکس کی قیمت کی موومنٹ کرتے ہیں. یہ صرف آپ کے فاریکس ٹریڈنگ کے کیرئیرکے دوران آپ کو زیادہ سے زیادہ واقف کرنے کے لئے ہے، آپ کو ان اقتصادی واقعات کے بارے میں بہت زیادہ فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہےاور یہ واقعات ہر روز جاری کئے جاتے ہیں اور ان کے بارے میں زیادہ آگاہی کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

مجموعی گھریلو مصنوعات (جی ڈی پی)

جی ڈی پی کی رپورٹ تمام معاشی اشاروں میں سب سے اہم میں سے ایک ہے. یہ معیشت کی مجموعی حالت کا سب سے بڑا ذریعہ ہے. جی ڈی پی نمبر 8:30 بجے EST ہر سہ ماہی کے آخری دن جاری ہوتی ہے اور پچھلے سہ ماہی کی سرگرمی کی عکاسی کرتا ہے مجموعی طور پر مجموعی قیمتوں میں اضافہ بتاتی ہے اوراس میں بین الاقوامی سرگرمی تاہم شامل نہیں ہے. جی ڈی پی کی ترقی کی شرح اگر بڑھ رہی ہے تو یہ بہت اہمیت کی حامل ہے۔

تجارت کا توازن(Trade Balance)

تجارتی توازن درآمدات اور برآمدات  کے درمیان فرق کی ایک پیمائش ہے. ایک ملک کے تجارتی توازن اور برآمدات میں تبدیلیوں کے تبادلے کی سطح بڑے پیمانے پر عمل میں لائی جاتی  ہے اور ملک کی مجموعی اقتصادی کی شرح کے طاقت میں اضافہ کی طرف اشارہ  ہے. درآمدات کے مقابلے میں زیادہ برآمدات بہتر ہے، کیونکہ برآمد ایک ملک کی معیشت کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے اور اس کے مینوفیکچررز کی مجموعی طور پر ٹھیک ہونے کی عکاسی کرتاہے ۔

صارفین کی قیمت کا انڈیکس (سی پی آئی)

سی پی آئی کی رپورٹ افراط زر  کی پیمائش کے لئے سب زیادہ پیمانے پر استعمالک کئے جانے والی رپورٹ ہے ۔ یہ رپورٹ 8:30 بجے EST ہر ماہ کے 15 ہویں دن کے ارد گرد جاری کی جاتی ہے اور یہ گزشتہ ماہ کے اعداد و شمار کی عکاسی کرتی ہے. سی پی آئی صارفین کے سامان اور خدمات میں آنے والی تبدیلیوں کو ہر مہینے کے مہینے پیمائش کرتا ہے ۔

پروڈیوسر قیمت انڈیکس (پی پی آئی)

سی پی آئی کے ساتھ، پی پی آئی افراط زر کے دو اہم اقدامات میں سے ایک ہے. یہ رپورٹ 8:30 بجے EST میں ہر مہینے کے دوسرے ہفتے کے دوران جاری کی جاتی ہے اور یہ پچھلے مہینے کے اعداد و شمار کو ظاہر کرتی ہے. پروڈیوسر قیمت انڈیکس ہول سیل کی سطح پر سامان کی قیمتوں کا تعین کرتا ہے. لہذا سی پی آئی کے برعکس، پی پی آئی یہ بتاتی ہے کہ صارفین کے سامان کوکتنے پروڈیوسرز نےوصول کیا ہے، جبکہ CPI اس بات کا تعین کرتی ہے کہ صارفین کو اس پروڈکٹ کے حصول کے لئے کیا لاگت ادا کنا پڑی ۔

روزگار کے انڈیکیٹر ز(Employment Indicator)

سب سے اہم ملازمت/روزگار کا اعلان ہر ماہ کے پہلے جمعہ کو صبح 8:30 بجے EST پاکستانی وقت کے مطابق 5:30یا 6:30 بجے شام پر ہوتا ہے. اس رپورٹ  میں بے روزگار کی شرح بھی شامل ہوتی ہے. اور یہ  کام کی قوت کا فیصد ہے جو بےروزگار ہے، نئی ملازمتیں پیدا کی گئی ہیں، اوسط گھنٹوں فی ہفتہ، اور اوسط گھنٹہ آمدنی کی یہ رپورٹ اکثر فاریکس مارکیٹ میں بہت تیزی کا سبب بنتی ہے. آپ اکثر “این ایف پی” کے بارے میں بات کرتے ہوئے ٹریڈرز  اور تجزیہ کاروں کو سنتے ہیں، اس کا مطلب ہے نان فارم پے رول  کی اطلاع ہے، اور یہ شاید ہر ماہ کی واحدرپورٹ ہے جو فاریکس مارکیٹ کے اندر تیزی پیدا کرنے کی  طاقت رکھتی ہے ۔

پائیدار سامان آرڈرز (Durable Goods Order)

پائیدار سامان کے احکامات کی رپورٹ میں یہ اندازہ لگایا جاتا ہے کہ لوگ کتنا طویل مدت کے لئے خریداری پر خرچ کر تے ہیں، یہ ان مصنوعات کی حیثیت سے بیان کرتی ہے  جن کی تین سال سے زائد عرصے تک ختم ہونے کی توقع کی جا رہی ہوتی ہے ۔ یہ رپورٹ 8:30 بجے EST ہر ماہ کے 26 ویں دن  کے ارد گرد جاری کی جاتی ہے اور یہ خیال کیا جاتا ہے کہ مینوفیکچرنگ انڈسٹری کے مستقبل میں ترقی کے بارے میں پیشن گوئی فراہم کرتی ہے ۔

خوردہ فروخت انڈیکس (Retail Sales Index)

خوردہ سیلز انڈیکس خوردہ صنعت کے اندر بڑے بڑے سٹوروں سے چھوٹے مقامی اسٹورز میں فروخت کردہ سامان کی پیمائش کرتا ہے، یہ ملک بھر میں موجودریٹیل اسٹورز سے ایک ایک نمونہ لیتا ہے. خوردہ سیلز انڈیکس 8:30 بجے EST پر ہرمہینے 12 ویں کے قریب جاری کی جاتی ہےاور یہ پچھلے مہینے کے اعداد و شمار کو ظاہر کرتا ہے. حتمی نمبر باہر آنے کے بعد یہ رپورٹ اکثر نمایاں طور پر اسکی نظر ثانی کی جاتی ہے.

ہاؤسنگ ڈیٹا(Housing Data)

ہاؤسنگ کے اعداد و شمار میں نئے گھروں کی تعداد بھی شامل ہے جسے ملک نے اس مہینے کی تعمیر اور موجودہ گھروں کی فروخت شروع کی. رہائشی تعمیراتی سرگرمی ملک کے لئے اقتصادی محرک کا ایک اہم سبب ہے اور اس کے بعد یہ فاریکس شرکاء کی طرف سے وسیع پیمانے پر عمل کیا جاتا ہے. موجودہ گھر کی فروخت ملک کے ساتھ ساتھ معاشی قوت کی اچھی پیمائش ہے. کم موجودہ گھر وں کی فروخت اور کم نئے گھر وں کی تعمیر عام طور پر ایک سست یا کمزور معیشت کا نشان ہے ۔

سود کی شرح(Interest Rate)

سود کی شرح فاریکس مارکیٹوں میں اہم نوعیت کی حامل ہیں؛ معیشت کی مجموعی صحت کا اندازہ کرنے کے لئے اوپر بیان کیئے گئے معاشی اشارے فیڈرل اوپن مارکیٹ کمیٹی ان کو قریب سے مانیٹرکررہی ہوتی ہے اور ان اشاروں کا ٹھیک یا بہترین ہونا معیشت پر بہترین اثر ڈالتا ہے ۔فیڈرل اوپن مارکیٹ چیئر مین اوپر بیان کی گئی رپورٹوں کے مطابق، سود کی شرح کو کم، بڑھانے، یا چھوڑنے کے لئے اس ڈسپوزایبل آلات استعمال کرتا ہے۔ لہذا جبکہ سود کی شرح فاریکس کی  قیمتوں کے محرک میں اہم جزو ہے اور اوپر بیان کیئے تمام معاشی اشارے بھی اپنی اپنی جگہ پر  بہت اہم ہیں.

اس پوسٹ پر اپنی رائے کا اظہار کریں

3 تبصرے “پارٹ‌5.فاریکس ٹریڈنگ میں بنیادی تجزیہ (Fundamental Analysis) کیا ہے؟

  1. Sir Ap ka bnaya howa full course read kia hy. Ye kafi helpful hy. Candlestick Construction aur Candlestick patterns k bary mein thori tafseel se topic shamil keen.

  2. Sir Ap ka bnaya howa full course read kia hy. Ye kafi helpful hy. Candlestick Construction aur Candlestick patterns k bary mein thori tafseel se topic shamil kren.

    1. بھائی بجا فرمایا آپ نے میں سب کجھ شئیر کروں گا جو مجھے آتا ہے۔ تما م قسم کے کینڈلز اور چارٹ پیٹرن بھی اور ان پر ٹریڈنگ کا طریقہ کار بھی ۔رہنمائی کے لئے شکریہ ۔وزٹ کرتے رہیے اور اپنے دوستوں کے ساتھ شئیر بھی کیجئے تاکہ ہماری حوصلہ افزائی بھی ہو۔ شکریہ

اپنا تبصرہ بھیجیں