Order types, profit & loss calculation 168

پارٹ 3.خرید یا فروخت؟ آرڈر کی اقسام ؟منافع اور نقصانات کا حساب ؟

خریدنے اور فروخت

مارکیٹوں کی ٹریڈنگ کا بنیادی خیال یہ ہے کہ  کم قیمت پر خرید کیا جائے اور زیادہ قیمت پر فروخت کیا جائے. میں جانتا ہوں کہ شاید آپ کو تھوڑا سا عجیب لگتا ہے کیونکہ آپ شاید سوچ رہے ہو “میں کس طرح کسی چیز کو فروخت کرسکتا ہوں جومیری ملکیت میں نہیں ہے؟” ٹھیک ہے، جب آپ کرنسی کرنسی جوڑی فروخت کرتے ہیں تو آپ اصل میں کووٹ کرنسی خرید رہے ہیں. (جوڑی میں دوسری کرنسی) اور بیس کرنسی فروخت کررہے ہیں (جوڑی میں پہلی کرنسی)

مثال کے طور پرغیر فاریکس میں اگرچہ، مختصر فروخت تھوڑی سی  الجھن لگتی ہے، جیسے کہ آپ کو اسٹاک یا اشیاء کو فروخت کرنا پڑتاہے. یہاں بنیادی خیال یہ ہے کہ آپ کا بروکر آپ کو اسٹاک یا اجناس فروخت کرنے کے لئے قرضے دیتا ہے اور اس کے بعد آپ اس کو خریدتے ہیں اور پھر آپ کو لازمی طور پر ٹرانزیکشن کو بند کرنا ہوگا ۔ چونکہ کوئی فزیکل ترسیل نہیں ہے تو یہ ممکن ہے کہ آپ اپنے بروکر کو سیکورٹی بیچتے ہیں جوکہ آپ اس کے بعد آنے والی تاریخوں میں اور وہ بھی کم قیمت پر واپس کریں گے ۔

 لانگ بمقابلہ شارٹ

فاریکس مارکیٹ کے بارے میں ایک اور اہم بات یہ ہے کہ آپ کو بڑھتی ہوئی اور گرنےوالی مارکیٹ دونوں میں منافع بخش ہونے کا امکان ہے کیونکہ حقیقت یہ ہے کہ اسٹاک کے تیزی سے تعصب کی طرح کوئی مارکیٹ کی تعصب نہیں ہے. کسی بھی شخص نے تھوڑی دیر کیلئے تجارت کی ہے تو وہ جانتا ہے کہ سب سے تیزی سے پیسہ گرتی ہوئی مارکیٹ  میں ہوتا ہے، لہذا اگر آپ دونوں بُل  اوربیئر مارکیٹ کو تجارت کرنے کے بارے میں سیکھتے ہیں تو آپ کو منافع کے بہت سے مواقع ملیں گے ۔

لانگ

جب ہم لانگ پوزیشن میں ہوتے ہیں تو  اس کا مطلب یہ ہے کہ ہم مارکیٹ خرید رہے ہیں اور اسی طرح ہم چاہتے ہیں کہ مارکیٹ میں جس کرنسی جوڑے کو ہم نے خریدا ہے اسکی قیمت بڑھ جائے تاکہ ہم اس سے زیادہ قیمت پر ہماری پوزیشن واپس لے سکیں. اس کا مطلب یہ ہے کہ ہم جوڑی میں پہلی کرنسی خرید رہے ہیں اور دوسری فروخت کرتے ہیں. لہذا، اگر ہم EURUSD خریدیں گے اور یورو امریکی ڈالر سے زیادہ قیمت کا حامل ہوگا تو ہم منافع بخش تجارت میں ہوں گے.

شارٹ

جب ہم شارٹ پوزیشن میں ہونگے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ ہم مارکیٹ فروخت کر رہے ہیں اور اسی طرح ہم چاہتے ہیں کہ مارکیٹ میں جس کرنسی جوڑے کو ہم نے خریدا ہے اسکی قیمت کم  جائے تاکہ ہم اس سے کم قیمت پر ہماری پوزیشن واپس لے سکیں. لہذا، اگر ہم GBPUSD فروخت کرتے ہیں اور برطانیہ کے پونڈ امریکی ڈالر سےکمزور ہو گااور اس سے ہم منافع بخش تجارت میں ہوں گے.

 آرڈر کی اقسام

اب آرڈر کی اقسام کا احاطہ کرنے کا وقت ہے. جب آپ فاریکس مارکیٹ میں تجارت انجام دیتے ہیں تو اسے ‘آرڈر’ کہا جاتا ہے، مختلف آرڈر کی اقسام موجود ہیں اور وہ بروکرز کے درمیان مختلف ہوتی ہیں. تمام بروکرز کو کچھ بنیادی آرڈر کی اقسام فراہم کرتی ہیں، دیگر ‘خصوصی’ آرڈر کی قسمیں ہیں جو تمام بروکرز کی طرف سے پیش نہیں کی جاتی ہیں، اور ہم ان سب کو ذیل میں بیان کریں گے:

مارکیٹ آرڈر

ایک مارکیٹ کا آرڈر ایک ایسا آرڈر ہے جسے ‘مارکیٹ میں’ رکھا جاتا ہے اور اسے بہترین دستیاب قیمت پر فوری طور پر جاری کیاجاتا ہے ۔

لیمٹ انٹری آرڈر

موجودہ حد تک قیمت سے کم خریدنے یا موجودہ مارکیٹ کی قیمت سے اوپر فروخت کرنے کے لئے ایک لیمٹ انٹری آرڈر دیا جاتا ہے. پہلی بار سمجھنے میں یہ بہت مشکل ہے لہذا مجھے وضاحت کرنے دو:

اگر EURUSD فی الحال 1.3200 پر ٹریڈنگ ہے اور آپ چاہتے ہیں کہ جب مارکیٹ 1.3250پر پہنچے تو آپ وہاں سے اس کرنسی کو فروخت کریں، آپ ایک لیمٹ سیل آرڈر  رکھ سکتے ہیں اور پھر / اگر بازار 1.3250 تک پہنچ جائے تو یہ آپ کو اس کو سیل کردیں گے. اور اس طرح کا لیمٹ سیل آرڈر ہمیشہ مارکیٹ پرائس سے اوپر رکھا جاتا ہے ۔ اگر آپ EURUSD 1.3050 پر خریدنا چاہتے ہیں اور مارکیٹ 1.3100 پر ٹریڈنگ کررہے ہیں تو آپ اپنی قیمت خرید 1.3050 پر رکھیں گے اور اسکے لئے آپ کو لیمٹ بائی آرڈر لگانا پڑے گا اور پھر اگر مارکیٹ اس سطح تک پہنچ جاتی ہے جہاں پرآپ نے آرڈر لگایا ہو ا تھا تو آپ کاآرڈر خودکار طریقہ سے جاری ہو جائیگا۔ اور یہ بات زہن نشین رکھیں کہ لیمٹ بائی آرڈر موجودہ مارکیٹ کی قیمت سے ہمیشہ نیچے لگایا جاتا ہے یعنی کم قیمت پر ۔

سٹاپ انٹری آرڈر

موجودہ اسٹاک کی قیمت سے اوپر خریدنے یا کم میں فروخت کرنے کے لئے ایک سٹاپ انٹری آرڈر دیا جاتا ہے. مثال کے طور پر، اگر آپ لانگ ٹریڈ کرنا چاہتے ہیں لیکن آپ چاہتے ہیں کہ ریزسٹنس کے ٹوٹنے پر آپ مارکیٹ میں انٹر ہونگے ، تو آپ اپنی انٹری کو بائی سٹاپ انٹری آرڈ رکھیں گے اور یہ بات یاد رہے کہ سٹاپ انٹری آرڈر ہمیشہ مارکیٹ کی پرائس سے اوپر لگایا جاتا ہے ۔

اسی طر ح اگر آپ شارٹ ٹریڈ کرنا چاہتے ہیں اور سپورٹ مقام کے ٹوٹنے پر آپ اپنی ٹریڈ لگا نا چاہتے ہیں تو آپ اپنی انٹری کو سیل سٹاپ آرڈر رکھیں گے اور زہن نشین کر لیں کہ سیل سٹاپ مقاصد کو صرف مزاحمت کے اوپر رکھے جائیں گے اور آپ کو اپنے سٹاپ انٹری آرڈر میں قیمتوں میں اضافہ ہو جائے گا. اگر آپ مارکیٹ کو فروخت کرنا چاہتے ہیں، تو اس کے برعکس فروخت سٹاپ انٹری کے لئے صحیح ہے.

سٹاپ لاس آرڈر

– ایک سٹاپ لاس آرڈر ایک ایسا آرڈر ہے جسے مزید نقصانات کی روک تھام کےلئےرننگ ٹریڈ سے منسلک کیا جاتا ہے ۔شاید فاریکس ٹریڈنگ میں سٹاپ لاس سب سے اہم آرڈر ہے کیونکہ یہ آپ کی رقم کو  کنٹرول کرنے اور نقصان کو محدود کرنے کی صلاحیت فراہم کرتا ہے. یہ آرڈر اس وقت تک کارآمد رہتا ہے جب تک کہ پوزیشن ختم نہ ہوجائے یا آپ سٹاپ لاس آرڈر کو تبدیل یا منسوخ نہ  کردیں۔

ٹرائلنگ سٹاپ – ٹرائلنگ سٹاپ آرڈر ایک ایسا آرڈر جو آپ کی گئی ٹریڈ کے ساتھ سٹاپ لاس آرڈر کی طر ح منسلک ہوتا ہے۔ – لیکن ٹرائلنگ سٹاپ لاس آرڈر  مارکیٹ پرائس کی اس موومنٹ کی طرف جاتا ہے جب مارکیٹ آپ کی پسندیدہ ڈائریکشن کی جانب جارہی ہوتی ہے ۔ آپ عام طور پر موجودہ مارکیٹ کی قیمت سے ایک خاص فاصلے ٹرائلنگ سٹاپ لاس کو مقرر کرتے ہیں تاکہ اگر مارکیٹ آپ کے خلاف جاتی ہے تو آپ کا کم سے کم نقصان ہواور یہ آرڈر اس وقت کے عمل میں نہیں آسکتا جب تک یہ آپ کی مقرر کی گئی فاصلے پر نہ پہنچ جائے۔. مثال کے طور پر، اگر آپ EURUSD پر 50 پپ کی ٹرائلنگ سٹاپ لاس لگاتے ہیں تو یہ آرڈر اس وقت تک حرکت میں نہیں آئے گا جب تک مارکیٹ 51پپ آپ کی فیور میں نہیں آجاتی۔اور یہ ٹرائلنگ تب تک نہیں بڑھے گی جب تک مارکیٹ مزید 50 پپ اوپر نہ چلی جائے آپ کی ٹریڈ کی ڈائریکشن میں۔ لہذا اس طرح سے آپ اپنے منافع کو محفوظ کر سکتے ہیں ۔ ٹرائلنگ سٹاپ مضبوط ترین ٹرینڈ مارکیٹ میں بہترین استعمال ہوتے ہیں اور کافی سودمند ثابت ہوتے ہیں۔

 لاٹ سائز / معاہدہ سائز

فاریکس میں پوزیشنز کو لا ٹ کے حوالہ سے پہچانا جاتاہے۔ عام طور پر سٹینڈرڈ لاٹ، منی لاٹ ، مائیکرولاٹ اور نینو لاٹ جانی جاتی ہیں۔. ہم ذیل کے چارٹ میں ہر لاٹ اور اسکے یونٹس کی تعداد کی مثال دیکھ سکتے ہیں۔

سٹینڈر ڈلاٹ  کے یونٹس کی تعداد 100،000 ہوتی ہے

منی لاٹ کے یونٹس کی تعداد10،000ہوتی ہے ۔

مائیکرولاٹ کے یونٹس کی تعداد1،000ہوتی ہے ۔

اور نینو لاٹ کے یونٹس کی تعداد 100ہوتی ہے۔

 پپ کی قیمت کا حساب کس طرح کیاجاتاہے ؟

آپ یقیناً شاید پہلے سے ہی جانتے ہیں کہ فاریکس ٹریڈنگ میں کرنسی کو پیپس میں ماپا جاتا ہے، اور ایک پپ قیمت کی نقل و حرکت کا سب سے چھوٹا حصہ ہے جس میں ایک کرنسی موو ہوتی ہے. قیمت کی موومنٹ کے ان چھوٹےچھوٹے اضافہ سے پیسہ کمانے کے لئےاور آپ اہم فائدہ  یا نقصان اٹھانے کے لئےایک خاص کرنسی کی بڑی مقدار میں ٹریڈنگ  کرنے کی ضرورت پڑتی ہے. یہی و ہ مقام ہے جہاں پر لیورج بہت زیادہ کام آتی ہے اگر آپ کو سمجھ نہیں لگی کہ لیورج کیا ہے تو آپ اس کورس کا پارٹ 1پڑھیں اس میں تفصیل کے ساتھ لیورج کے بارے میں بتایا گیا ہے ۔ لہذا ہمیں یہ جاننا ضروری ہے کہ کس طر ح لاٹ سائز پپ کی ویلیوپر اثر انداز ہوتی ہے۔آئیے اس کے لئے چند مثالیں لیتے ہیں۔

ہم فرض کریں گے کہ ہم سٹینڈرڈ لاٹ  کا استعمال کر رہے ہیں، جس میں فی 100,000 یونٹس بہت زیادہ ہیں. آئیےدیکھتے ہیں کہ یہ کس طرح پپ کی قیمت کو متاثر کرتی ہے.

1) EUR / JPY تبادلے کی شرح 100.50 (.100.50.01/)X 100,000 = $ 9.95 فی پپ

2) USD / CHF  کی تبادلے کی شرح پر0.9190 (.9190/.0001)X =100,000  $ 10.88 فی پپ

کرنسی کے جوڑوں میں جہاں امریکی ڈالر کووٹ کرنسی ہے،تو وہاں پر  ایک سٹینڈرڈ لاٹ ہمیشہ $ 10 فی پپ کے مساوی ہوگی، ایک منی لاٹ $ 1 فی پپ مساوی ہوگی، ایک مایکرو لاٹ 10 . سینٹ فی پپ مساوی ہوگی ، اور نینو لاٹ ایک پینی فی پپ ہوگی ۔

  • منافع اور نقصان کا حساب کس طرح کیا جاتا ہے

آئیے اب ہم یہ دیکھتے ہیں کہ منافع اور نقصان کا حساب کس طر ح کیا جاتاہے ۔

چلئے ہم ایسی کرنسی استعمال کرتے ہیں جس میں ڈالر بیس کرنسی ہو کیونکہ یہ تھوڑا مشکل ہوتے  ہیں:

1) USD / CHF کی شرح فی الحال 0.9191 / 0.9195 پر حوالہ دی گئی ہے. آتے ہیں کہ ہم USD / CHF فروخت کرنے کے خواہاں ہیں، اس کا مطلب یہ ہے کہ ہم 0.9191 کی بڈ قیمت کے ساتھ کام کرینگے، یا اس قیمت پر جس پر مارکیٹ آپ سے خریدنے کے لئے تیار ہو.

2) پھر آپ 0.9191 پر 1 سٹینڈرڈ لاٹ (100،000 یونٹس) بیچتے ہیں

3) ایک یا کئی دن بعد میں قیمت 0.9191 سے 0.9095پر ہوتی ہے اور آپ اپنا 96 پیپس کا منافع لینے کا فیصلہ کرتے ہیں، تو ہمیں کیسے پتہ چلے گا کہ ہمارا منافع کتنا ہے ۔

4) USD / CHF کے لئے نئی قیمت قیمت 0.9091 / 0.9095 ہے. چونکہ آپ اب آپ ٹریڈ بند کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو آسک کی قیمت کے ساتھ کام کرنا ہوگا۔ کیونکہ اب آپ اسی کرنسی کے جوڑے کو خرید کررہے ہیں جسے آپ نے کچھ دن پہلے اچھی قیمت پر Sellکیا تھا۔ لہذا، چونکہ آسک کی قیمت اب 0.9095 ہےتو آپ اس قیمت پر کرنسی کی جوڑی کو بیچنے کے لئے تیار ہیں۔

5) جس قیمت پر آپ نے کرنسی کو بیچا تھا وہ 0.9191تھی اور اب جس قیمت پر آپ اپنی ٹریڈ بند کرنا چاہ رہے ہیں وہ قیمت 0.9095ہے جس کا 0.0096 بنتا ہے مطلب 96 پپس بنتے ہیں۔

6) اوپر دیئے گئے پیپس کی قیمت معلوم کرنے کے لئے ہم درج ذیل فارمولہ کا استعمال کرتے ہیں، ہمارے پاس اب

(0.9095/0.0001) x 100,000 =  $10.99ڈالرفی پپ

تو ٹوٹل منافع96$10.99x = $ 1055.04 منافع ہوگا۔

اس طریقہ سے آپ اپنا منافع یا نقصان کے بارے میں معلوم کر سکتے ہیں۔

اس پوسٹ پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں