introduction to forex - پارٹ 1.فاریکس ٹریڈنگ کا تعارف 103

پارٹ 1.فاریکس ٹریڈنگ کا تعارف

یہ مفت فاریکس ٹریڈنگ کورس آپ کو ایک غیر بورنگ طریقہ کے ذریعے فاریکس مارکیٹ اور فاریکس ٹریڈنگ کی بنیادی باتوں کو سکھانے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے. میں جانتا ہوں کہ آپ انٹر نیٹ پر کہیں اور سے بھی معلومات کو تلاش کرسکتے ہیں، لیکن اس بات کا سامنا کرنا پڑتا ہےکہ اس میں سے اکثر بکھرے ہوئے اور پڑھنے کے لئے بہت خشک ہیں. میں اس سبق کو ممکنہ طور پر مزیدار بنانے کی کوشش کروں گا تاکہ آپ فاریکس ٹریڈنگ کے بارے میں سیکھ سکیں اور اس سے اچھی کما ٸی حاصل کر سکیں.
اس کورس کی تکمیل پر آپ کو فاریکس مارکیٹ اور فاریکس ٹریڈنگ کا ایک فہم سمجھنا پڑے گا، اور آپ پھر حقیقی دنیا میں فاریکس ٹریڈنگ کی حکمت عملی سیکھنے کے لئے تیار ہو جائیں گے.
فاریکس مارکیٹ کیا ہے ؟
بنیادی فاریکس کیا ہے؟
بنیادی طور پر، فاریکس مارکیٹ بینک، کاروباری اداروں، حکومتوں، سرمایہ کاروں اور تاجروں کو تبادلے اور کرنسیوں پر تعصب کرنے کو کہتے ہیں. فاریکس مارکیٹ کو بھی ‘ایف ایکس مارکیٹ’، ‘کرنسی مارکیٹ’، ‘غیر ملکی کرنسی کرنسی مارکیٹ’ یا ‘غیر ملکی کرنسی مارکیٹ’ کے طور پر بھی کہا گیا ہے، اور یہ دنیا میں سب سے بڑا اور سب سے زیادہ مائع مارکیٹ ہے $ 3.98 ٹریلین روزانہ کا بزنس ہے۔
ایف ایکس مارکیٹ لندن، نیو یارک، ٹوکیو، زورچ، فرینکفرٹ، ہانگ کانگ، سنگاپور، پیرس اور سڈنی میں واقع ہونے والے سب سے اہم عالمی ٹریڈنگ مراکز کے ساتھ ایک دن میں 24 گھنٹے اوزمر ہفتے میں پانچ دن کھلا ہوا ہے.
اس بات کا ذکر ہونا چاہئے کہ فاریکس مارکیٹ کے لئے کوئی مرکزی بازار نہیں ہے؛ اس کے بجائے تجارتی ‘کاؤنٹر پر’ منعقد کیا جاتا ہے؛ NYSE اسٹاک کی طرح نہیں ہے جہاں عملدرآمد کی طرح تمام احکامات کے ساتھ ایک مرکزی بازار ہے. فاریکس ایک اہم مصنوعات ہے جو تمام بڑے بینکوں کی طرف سے ہے، اور نہ ہی تمام بینکوں کو وہی قیمت ہوتی ہے. اب، بروکر پلیٹ فارمز مختلف بینکوں سے فیڈ کی گٸ قیمتیں لے جاتے ہیں اور جو ہمارے بروکر سے دیکھتے ہیں وہ ان کی ایک متوقع اوسط ہیں. یہ بروکر ہے جو مؤثر طریقے سے تجارت کو ٹرانسمیشن کر رہا ہے اور اس کی دوسری طرف لے جاتا ہے … وہ آپ کے لئے مارکیٹ بناتا ہے. جب آپ ایک کرنسی جوڑی خریدتے ہیں … آپ کا بروکر یہ آپ کو ‘ایک اور تاجر’ نہیں فروخت کر رہا ہے
.فاریکس مارکیٹ کی ایک مختصر تاریخ!
ٹھیک ہے، میں تسلیم کرتا ہوں، یہ حصہ تھوڑا سا بورنگ بن رہا ہے، لیکن فاریکس مارکیٹ کی تاریخ کے کچھ بنیادی پس منظر کے علم کے لئے ضروری ہے تاکہ آپ اس بارے میں تھوڑا سا جانیں کہ یہ کیوں موجود ہے اور یہ یہاں کیسے مل گیا ہے. تو یہاں ایک مختصر میں فاریکس مارکیٹ کی تاریخ ہے:
1876 میں، سونے کے تبادلے کے معیار کو لاگو کیا گیا تھا. بنیادی طور پر یہ کہا گیا کہ تمام کاغذ کرنسی کو ٹھوس سونے کی طرف سے حمایت کرنا پڑی یہ خیال سونے کی قیمت پر ان کی پیروی کرکے عالمی کرنسیوں کو مستحکم کرنا تھا. یہ نظریہ میں ایک اچھا خیال تھا، لیکن حقیقت میں اس نے بالآخر سونے کی معیشت کے خاتمے کی وجہ سےبوم بسٹ کے پیٹرن کو پیدا کیا۔
سونے کی معیشت کو عالمی جنگ کے آغاز کے آغاز سے گرا دیا گیا تھا جیسا کہ بڑے یورپی ممالک نے ان تمام کرنسیوں کی حمایت کرنے لگےکیونکہ سونا جوکہ بڑے فوجی منصوبوں کے لۓ ادائیگی کرنےکے لئے کافی نہیں تھا. اور آخر کار سونے کا معیار بالآخر گرا دیا گیا تھا، لیکن پھر بھی قیمتی دھات سونا نے کبھی بھی اس موقع کو موقوف نہی کیااور اسکی قدر میں حتمی طور پر کو ئی کمی واقع نہیں ہوتی۔
دنیا نے اس بات کا فیصلہ کیا ہے کہ اس کے تبادلے کے نرخوں کی شرح میں اضافہ ہوا ہے جس کے نتیجے میں امریکی ڈالر بنیادی ریزرو کرنسی کی حیثیت رکھتا ہے اور یہ صرف سونے کی طرف سے ہی واحد کرنسی ہوگا، یہ ‘برٹون وڈس سسٹم’ کے طور پر جانا جاتا ہے اور یہ 1944 میں ہوا آپ کو یہ جاننے کے لئے بہت حوصلہ افزائی ہے). 1971 ء میں امریکی نے اعلان کیا کہ غیر ملکی ذخائر میں منعقد کئے جانے والے امریکی ڈالر کے لئے سونے کا کوئی فائدہ نہیں ہوگا، اس نے بریٹن وڈس سسٹم کا خاتمہ کیا.
یہ بریٹون ووڈس سسٹم سے یہ توڑ دیا گیا تھا کہ بالآخر 1976 میں سچل غیر ملکی کرنسی کی شرحوں کی زیادہ سے زیادہ عالمی منظوری کی وجہ سے موجودہ غیر ملکی کرنسی ایکسچینج مارکیٹ عرف عام میں فاریکس ٹریڈنگ مارکیٹ کا ظہور تھا، اگرچہ 1990 کے وسط میں وسیع پیمانے پر الیکٹرانک طور پر تجارت نہیں ہوا کرتی تھی۔
ٹھیک ہے! اب کچھ اور دلچسپ موضوعات پر چلتے ہیں
فوریکس ٹریڈنگ کیا ہے؟
فاریکس ٹریڈنگ تجارتی طور پر تاجروں سے متعلق ہے (آپ کی اور میری طرح) مثال کے طور ایک کرنسی کی قیمت پرمختلف قیاس آرائی ہے، اگر آپ کو لگتا ہے یورو امریکی ڈالر کے مقابلے میں قیمت میں اضافہ کرنے کے لئے جا رہا ہے،تو آپ EURUSD کرنسی کے جوڑے کو کم قیمت پر خریدتے ہیں اور اس کے بعدقیمت زیادہ ہونے پر ایک اچھے منا فع پر بیچ دیتے ہیں. اور اسی طرح جب ڈالر مضبوط ہو اور آپ اس کے مقابلہ میں یورو کی خرید کرتے ہیں تو یورو کی قیمت ہونا شروع ہو جاتی ہے اور آپ کو نقصان کا اندیشہ ہے لہذا یہاں پر یہ بات بھی مختصراً کہنا ضروری ہے کہ یہ فاریکس ٹریڈنگ ایک رسکی بزنس ہے اور اس میں آپ کی کمائی ضائع ہونے کا بھی اندیشہ ہر وقت رہتا ہے اور صرف ہر بار انعام یا منافع نہیں ہوتا ہے ۔ اس کے لئے اسے سیکھنا ضروری ہے ۔
فاریکس مارکیٹ کیوں مقبول ہے؟
فاریکس ٹریڈر ہونے کی وجہ سے فاریکس ٹریڈنگ دنیا میں کسی بھی پیشے کے لحاظ سے سب سے زیادہ حیرت انگیز صلاحیتیں اورزندگی کی آسائشیں پیش کرتا ہے. لیکن یہ سب حاصل کرنااتنا آسان نہیں ہے، لیکن اگر آپ مقررہ اور نظم و نسق کے مطابق چلتے ہیں تو آپ یہ کر سکتے ہیں. ذیل میں تکنیکی صلاحیتوں کی فوری فہرست ہے جو آپ کو فاریکس مارکیٹ میں اپنے مقاصد تک پہنچنے میں مدد دیتی ہے۔
صلاحیت – جذباتی ہوئےبغیر نقصان اٹھانے کی صلاحیت!
اعتماد – اپنے آپ اور آپ کی ٹریڈنگ کی حکمت عملی پر اعتماد ہونا چاہیے، اور اس کے لئے کوئی خوف نہیں!
اعزاز – بہترین فاریکس تاجر بننے کے لئے جذبہ ہونا چاہیے کہ آپ بہترین ٹریڈر بن سکتے ہیں۔
نظم و ضبط – مسلسل بے روز گاری میں پرسکون اور نظم و ضبط کا پابند ہونا چاہیے !
لچکدار – مارکیٹ کے حالات تبدیل ہونے کے باوجود کامیابی سے تجارت!
فوکس – اپنی ٹریڈنگ کی منصوبہ بندی پر توجہ مرکوز کرنے اور اپنے منتخب راستہ سے دور نہ ہونا!
منطق – ایک مقصد اور براہ راست مستقبل کے نقطہ نظر سے مارکیٹ کو دیکھنا!
تنظیم – مثبت ٹریڈنگ کی عادات کو بڑھانا اور مضبوط کرنا
صبر – آپ کی منصوبہ بندی کے مطابق صرف اعلی ترین ٹریڈنگ سیٹ اپ کی حکمت عملی کا منتظر ہونا!
حقیقت – اس حقیقت کو سمجھنا کہ آپ راتوں رات امیر ہونے نہیں جارہے ۔ بلکہ مارکیٹ اور ٹریڈنگ کی حقیقت کو سمجھنا!
آگاہی – جب آپ اٹھتے ہیں اور مارکیٹ میں کیا ہو رہا ہے اس سے اپنے آپ کوآگاہ کرتے ہیں تو اپنے کاروباری مواقع کا فائدہ اٹھاتے ہیں
خود پر کنٹرول – اوور ٹریڈنگ نہ کرنا اور اپنے اکاؤ نٹ کی لیوریج کو نہ بڑھانا!
بطور فاریکس ٹریڈر ہم ہروقت سیکھنے کے عمل اور موثر فاریکس ٹریڈنگ کی حکمت عملی کے ذریعہ فاریکس مارکیٹ کے اعلی استحکام اور عدم استحکام کا فائدہ اٹھا سکتے ہیں اس حکمت عملی کے ارد گردجامع منصوبہ بندی کے ساتھ ایک مؤثر تجارتی منصوبہ تیار کر سکتے ہیں ۔فاریکس ٹریڈ نگ میں رقم کی مینجمنٹ بہت اہم ہے؛ فاریکس ٹریڈنگ کے اندر لیورج(جس کے متعلق ہم آگے کے باب میں پڑھیں گےایک دو دھاری تلوار ہے اور آپ اس سے بہت سارے پیسے تیزی سے بنا سکتے ہیں یا آپ تیزی سے بہت سارے پیسے کھو سکتے ہیں. فاریکس ٹریڈنگ میں پیسہ کی مینجمنٹ بہت اہمیت کی حامل ہے کہ آپ کو فاریکس ٹریڈنگ میں داخل ہونے سے پہلے اس بات کا پتہ ہونا چاہیے کہ جو رقم آپ تجارت میں لگا رہیں وہ آپکی فالتو رقم ہے اور اگر یہ رقم دوران تجارت ضائع بھی ہو جائے تو آ پ اس نقصان کو برداشت کرسکیں۔ کیونکہ کوئی بھی ٹریڈ آپ کی نقصان میں جاسکتی ہے ۔مزید ہم پیسہ کی منیجمنٹ کے بارے میں ہم اگلے بابوں میں پڑھیں گے ۔
کون فاریکس ٹریڈنگ کرتا ہے اور کیوں؟
بینک – انٹربینک مارکیٹ ہر روز تجارتی ٹرانزیکشنز اور ہر روز متوقع تجارتی ٹریڈنگ کی اجازت دیتا ہے. کچھ بڑے بینکس روزانہ، اربوں ڈالر کی تجارت کرتےہیں. کبھی کبھی یہ تجارت گاہکوں کی طرف سے کیا جاتا ہے، تاہم زیادہ بینک کے اپنے اکاؤنٹس کے لئے مختلف ٹریڈرز جو کہ بینک کی اپنی ملکیت میں ہوتے ہیں بینک کی طرف سے تجارت کر رہے ہوتے ہیں۔
کمپنیاں – کمپنیاں غیر ملکی کرنسی کو غیر ملکی سامان اور خدمات کی خریدو فروخت کے لئے استعمال کرتی ہیں ۔ روزانہ کی بنیاد پر کمپنیوں کو دوسرے ممالک میں ٹرانزیکشن کرنے کے لئے کرنسی کے تبادلے کے لئے کرنسی کی منتقلی کی ضرورت ہو تی ہے ۔ اور یہ منتقلی فاریکس مارکیٹ کی سرگرمی کا ایک اہم حصہ ہوتاہے۔
حکومت / مرکزی بینک – ایک ملک کا مرکزی بینک غیر ملکی کر نسی کے تبادلہ کی مارکیٹوں میں ایک اہم کردار ادا کرسکتاہے. وہ پیسے کی فراہمی، افراط زر، اور (یا) سود کی شرح کو کنٹرول کرنے کی کوشش کر کے اپنی قوم کی کرنسی کی قیمت میں اضافہ یا کمی پیدا کرسکتے ہیں. ملک کا مرکزی بینک مارکیٹ کو مستحکم کرنے کے لئے اپنے غیر ملکی کرنسی کے ذخائر کا استعمال کرسکتے ہیں تاکہ ملک کی معاشی حالت مستحکم ہو اور ملک ترقی کی راہ پر گامزن ہو۔
ہیج فنڈز – کہیں بھی غیر ملکی کرنسی کے تبادلے کی نوعیت میں تقریبا 70 سے 90 فی صد فطرت ہے. اس کا مطلب یہ ہے کہ کوئی شخص یا ادارا کرنسی کی خرید یا فروخت کرسکتا ہے حالانکہ کہ کرنسی کی ترسیل کا کوئی منصوبہ نہیں ہے. اس کے بجائےکرنسی کی ٹرانزیکشن صرف مخصوص کرنسی کی قیمت کے اتار چڑھاؤ پر نمٹنے کے واحد مقصد کے ساتھ عملدرآمد کیا گیا تھا. چھوٹے ٹریڈرز (جیسا کہ آپ اور میں) بڑے ہیج فنڈز کے مقابلے میں بہت چھوٹے ہیں جو کرنسی مارکیٹوں میں ہر روز اربوں ڈالر کے ایکوئٹی کو کنٹرول کرتے ہیں.
افراد – اگر آپ نے کبھی مختلف ملک میں سفر کیا ہے اور ہوائی اڈے یا بینک میں آپ کے پیسے کو ایک مختلف کرنسی میں تبدیل کر دیاگیا ہے، تو آپ نے غیر ملکی کرنسی ایکسچینج مارکیٹ میں پہلے ہی حصہ لیا ہوا ہے ۔
سرمایہ کار – سرمایہ کاری کے اداروں نے اپنے گاہکوں کے لئے بڑے محکموں کا انتظام کرنے والے ایف ایکس مارکیٹ کا استعمال غیر ملکی سیکورٹیوں میں لین دین کو آسان بنانے کے لئے استعمال کیا ہے. مثال کے طور پر، ایک بین الاقوامی والے ایک سرمایہ کار مینیجر کو ایکویٹی پورٹ فولیو کو کنٹرول کرنے ،غیر ملکی سیکورٹیزوں کو خریدنے کے لئے ادائیگی کرنا چاہتے ہیں جس کے لئےانہیں کئی ممالک کی مختلف کرنسی کے جوڑوں کو خریدنے اور فروخت کرنے کے لئے فاریکس مارکیٹ استعمال کرنے کی ضرورت پیش آتی ہے ۔
پرچون فاریکس تاجر – آخر میں، ہم پرچون فوریکس تاجروں (آپ اور میں) آتے ہیں. فاریکس ٹریڈرز ٹریڈنگ انڈسٹری فاریکس ٹریڈنگ پلیٹ فارم کی آمد کے ساتھ روزانہ بڑھ رہی ہے اور انٹرنیٹ پر ان تک رسائی انتہائی آسان ہوگئ ہے .ریٹیل فاریکس تاجروں کو بالواسطہ طور پر بروکر یا بینک کے ذریعہ فاریکس مارکیٹ تک رسائی حاصل ہے. خوردہ فاریکس بروکرز کی دو اہم اقسام ہیں جو کرنسی مارکیٹ پر وضاحت کرنے کی صلاحیت فراہم کرتے ہیں:
بروکرز اور ڈیلرز.بروکرز مارکیٹ میں بہترین قیمت تلاش کرنے اور گاہک کی طرف سے عمل کرنے کی کوشش کر کے تاجر کے لئے ایجنٹ کے طور پر کام کرتے ہیں. اس کے لئے، وہ مارکیٹ میں حاصل کردہ قیمتوں پر سب سے زیادہ کمیشن حاصل کرتے ہیں. کاروباری اداروں کو مارکیٹ ساز بھی کہا جاتا ہے کیونکہ وہ تاجر کے لئے مارکیٹ بناتا ہے اور انسداد پارلیمنٹ کے طور پر کام کرتا ہے، وہ قیمت مہیا کر تے ہیں جو ان کے لئے پرافٹ دینے کے سبب بنتی ہے اور سپریڈ کے ذریعہ معاوضہ دیتے ہیں، جو کی ایک کرنسی کی خریدو فروخت کے درمیان والی قیمت ہے ۔ جسکی تفصیلات آگےمزید آئیں گی ۔
فاریکس مارکیٹ ٹریڈنگ کے فوائد:
• فاریکس دنیا میں سب سے بڑی مارکیٹ ہے، فی دن 3 کروڑ ڈالر فی دن سے زیادہ روزانہ کی مقدار کی بنیاد پر تجارت ہوتی ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ اتنی زیادہ تجارت ہونے کی وجہ اس مارکیٹ میں داخل ہونا اور باہر نکلنا انتہائی آسان ہے ۔
• جب بھی جہاں بھی آپ چاہتے ہیں فاریکس تجارت کر سکتے ہیں۔ فاریکس مارکیٹ میں کوئی افتتاحی گھنٹی نہیں ہے. جب آپ اتوار والے دن سے 5 بجے EST جمعہ کو 4 بجے EST کے ارد گردجب چاہیں آپ تجارت میں داخل ہوسکتے ہیں یا باہر نکل سکتے ہیں.
• رسائی کی آسانی: آپ اپنے ٹریڈنگ اکاؤنٹس کو بہت سے فاریکس بروکرز پر $ 100 کے ساتھ فنڈز فراہم کرسکتے ہیں اور کچھ ہی معاملات میں اسی روز ٹریڈنگ شروع کر سکتے ہیں. براہ راست آرڈر پر عملدرآمد آپ صرف ایک ماؤس کے کلک پر تجارت کرسکتے ہیں۔
• ہزاروں اسٹاک کا تجزیہ کرنے کی کوشش میں ناکام ہونے کی بجائےکچھ کرنسی کے جوڑوں پر توجہ مرکوز کرسکتے ہیں
• دنیا میں کہیں بھی تجارت کرنے کی آزادی.کسی بھی لیپ ٹاپ اور انٹرنیٹ کنکشن کے ساتھ
• اسٹاک اور اشیاء کے مقابلے میں مجموعی طور پر کم ٹرانزیکشن کی لاگت کی بجائے بہت سے فاریکس بروکرز کے ساتھ کمیشن فری ٹریڈنگ۔
• روزانہ کی بنیاد پر تجارت ہونے کی وجہ سے تاجروں کو کسی بھی مارکیٹ کی حالت میں منافع حاصل کی اجازت دیتا ہے اور ہفتہ وار تجارتی مواقع کے اعلی امکانات فراہم کرتی ہے. اس کے علاوہ، سٹاک مارکیٹ کے طویل ساخت کی طرح کوئی ساختی مارکیٹ نہیں ہے، لہذا تاجروں کے پاس بڑھتی ہوئی یا گرتی ہوئی دونوں طرز کی مارکیٹ میں منافع کمانے کے برابر مواقع ہیں۔
جبکہ غیر ملکی کرنسی کی مارکیٹ واضح طور پر تجارت کرنے کے لئے ایک عظیم مارکیٹ ہے، میں سب ابتدائی تاجروں کو یہ باور کرانا چاہتا ہوں کہ فاریکس ٹریڈنگ میں منافع اور نقصان دونوں طرح کے امکانا ت ہیں. بہت سے لوگوں کو صرف منافع کے بارے میں سوچنے اور نقصان کو نظر انداز کر کے فاریکس مارکیٹ میں آتے ہیں۔، یہ مارکیٹ آپ کی کمائی کو تیزی سے ضائع کرنے کی مارکیٹ ہے ۔ مطلب یہ ہے کہ جس تیزی سے آپ منافع حاصل کر سکتے ہیں اسی تیزی سے نقصان برداشت کرسکتے ہیں۔اگر آپ فاریکس مارکیٹ کو صحیح طریقے سے شروع کرنا چاہتے ہیں، تو یہ ضروری ہے کہ آپ اس بات سے واقف ہوں اور اس حقیقت کو قبول کریں کہ آپ کسی بھی وقت اپنی کمائی سے محروم ہوسکتے ہیں.اگر آپ بغیر سیکھے، منظم طریقے ، صبر اور بغیر پریکٹس کئے اس مارکیٹ میں داخل ہوتے ہیں ۔

اس پوسٹ پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں